Fundaa25 4a ile çalışan hickimse rapora ayrıldığı zaman devletten para almaz. Isveren , muhasebe , insan kaynakları raporunuzu ay ay onaylıyor kapatiyordur. O yuzden size para yatıyordur. Hani doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra 8 haftalık izne ayrılıyoruz ya işte bu sürelerin parasını alıyorsunuzdur.