Merhaba arkadaşlar haziranda doğum yaptım şirket doğum iznine ayrılırken doğum parasını kendisinin ödeyeceğini ve sgkdan gelecek 12.500 tlyi ona geri ödememi istedi bende belge imzaladım kabul ettim. Ancak hazirandan sonra asgari ücret arttığı için şirkette bana hesaplanandan daha fazla para ödemiş oldu. Sgkda bana yaklaşık 14 bin küsür tutar ödedi toplu şekilde ben bunu geri öderken 12.500 mü ödeyeceğim yoksa 14 bin küsür mü bilgisi olan var mı ? Birde yatan parayı en son ne zamana kadar ödeyebilirim ?