nazo58 danışman şart değil aslında biz tuttuk ama inan okuyup araştırarak kendin de yapabilirsin yapan anneler biliyorum o şekilde muhtemelen ilk aylar o kadar çok ağladı ki ağlamasını istemiyosun aynı bizim gibi. Çok az daha dayanabilecrk cesareti hissedebiliyosan kendinde bence dene. Ama buna iyi karar vermiş olman şart eğer ağlamasın diye bırakırsan bir daha geri dönüşü çok zor olur. Seni o kadar iyi anlıyorum ki için parçalanıyo ağlamasına ama bu şekilde de kaç ay kaç yaşına kadar devam edebilirsin. Kendi canına yazık. Yanlış anlamazsan sadece tavsiye tabiki benimki. Başka şeyler de deneyebilirsin ama hepsinin bir süreci olacak. Umarım yoluna girer, güzel uykularla sağlıkla büyür bebişler. Sevgiler 💕