nazo58 2,5 ay uğraştık kolikle 6 aya kadar berbat bir uyku düzeni vardı geceleri uyuyordu ama gündüz tam bir işkenceydi. Sallanan anakucağında 3,5 aya kadar bir şekilde yarım saat de olsa uyuttum ama dönmeye başlayınca yatıramadım. Sonra memede uyumaya alıştı bu defa memeden ayıramıyordum. Ayakta hiç sallattırmadı rastgele sallarsa çok uykusu gelirse uyuyordu ama bu defa en az 2 saat hiç indiremiyordum en son wvin içine bebek arabasını aldım bütün gün onda sallıyordum ama bütün gün ne kol kaldı ne bacak. Çünkü bıraktığım an açıyordu gözlerini. Doktoru da en son bebek arabası sesini takıntı yapmış kendine kesinlikle vazgeçirmeniz lazım dedi ve işe başlayacağım. O kadar çaresizdim ki. En son uyku eğitimine karar verdik. 1 hafta oldu bugün ilk gün yatarken 1 saat gece uyandığında 2 saat ağladı. Şu an max 15 dk da uykuya geçiyor evet ağlıyor ama benim başka çarem kalmamıştı. Yapabilirsiniz uyku eğitimiyle düzene sokabilirsiniz.