Suleoner yorumunuzu yeni gördüm 🙏🏻 evet benim kızımda öyleydi. Bacaklarını kendine doğru çekip kasardı. Bitmeye doğru ağlamaları azaldı, aksamları ağlamıyordu sadece sanci geldiğinde ağlaması oluyordu o kadar ve kendi gazını kendisi rahat bir şekilde çıkarmaya başladı. Oturmaya başlayınca gaz sancısı olmadı bizde tabii bebekten bebeğe değişen bir durum. Böyle böyle bitti :)