mervestark benim kızımda böyleydi 4.aya kadar azalarak devam etti sonra o sancılar ve krizler geçti çok şükür. Ben yediklerime çok dikkat ettim yaptığım yemeklere bol kimyon koydum, süt ve süt ürünleri tüketmedim en çok o gaz yapıyordu çünkü. Birde her gün kimyon çayı tükettim. Bunlar kendime yaptıklarımdi. 🫠 bebeğinizin göbeğine sıcak havlu sarabilirsiniz gazı rahat çıkarmasına yardım ediyor ben çok faydasını gördüm. Soğudukça değiştirdim, üşütmemeye dikkat edin o da çok gaz yapıyor. Stres yapmayın siz stres yaptıkça daha çok sancılanıyorlar 😬 birde temiz hava aldırın ağlasa da dışarı çıkın, bol bol konuşun siz konuştukça sakinleşir. 🙏🏻 en önemlisi sabredin, sakince bi sürecin geçici olduğunu bilin. Çünkü zor olsa da geçiyor 😅