Ben de kronik farenjit var boğazda aşırı yanma hissi , boğaz vücut baş ağrısı , düşmeyen ateş ,soluk alamıycam hissi ilerleyen seviye de yara oluyordu artık bi keresinde 10 gün falan sesim kesilmişti o aşamaya geldiğinde antibiyotik vermişti doktor . Aşırı sıcak soğuk yemek içmek , baharatlı ekşili acılı şeyler yemek, tozlu ortam sigara bunlar çok gazla tetikliyor farenjiti . Ben çareyi şöyle buldum: kendimi hastalanacak gibi hissettiğim zaman hemen 1 yemek kaşığı bala bir diş orta büyüklükte olsun o balın içine ince ince doğruyorum üstüne limon sıkıp çiğnemeden yutuyorum . Benim midemde hassastır ama bal yoğun olduğu için ve sarımsağı doğrayarak yuttuğum için mideme dokunmuyor . Deneyin faydasını göreceksiniz . Geçmiş olsun Allah şifa versin