Kizlar merhaba bize bi çare lütfen belki bilen vardir. Eşim her ay faranjit oluyor faranjit mi bilmiyoruz doktor akut faranjit dedi ama boğazları iltihapli şekilde beyaz göz göz yara oluyo ateş halsizlik oluyo gezmedigimiz doktor hastane kalmadı işyerinden sürekli izin aldığı içinde cikarma derecesine geldiler var mı şunu kullan geçer dediğiniz birşey herşeyi denemeye razı ateşi 40 lardan asagi düşmüyor kafasını kaldırıp su içecek durumda olmuyo 2 hafta yatiyo boyle bu nasıl bi hastalik anlamadım