Nesrincente papatyasevdalisiii yok gecerız olmaz bittiğinde 50 üstğyse sıkıntı Olmaz benm düşmüştğ oyle sıkıntı olmamstı
Winnithepooh Annis-ogul isimle ywxon denilince yukadaki mesela sizin koleksiyon isminizi yazıyor ordan bakıp yaziyorkar anlıyorum yakan soyledigini hissediyorum ondan bosverdim kimsenin ne gunahi alayım yaoanlar hakkkiyla kazanır ins. 🙏😇
Annis-ogul Winnithepooh yazik s üç kuruş için yalan söyleyenler de .herkes gönlünün ekmeğini yer .ins hak edenler kazanir