papatyasevdalisiii ben çok yaptım ve en son sinir oldum bu seferden oncesinde şöyle ki tenezzül edip kaydetmiyorlar yalan dan kaydettim yazıp benim şu diyorlar sen bir tane link veriyorsun on tane link verip hepsini kaydet yoksa etmem diyorkar 😊 ve sonuç günlerce ugarsip ben yüz kişi kaydederken on kişi ettiğini görünce dedim hakikaten yazık emegime burda ve verilende 25 TL 250 TL degerinde işlem yapıyoruz her yerde kupon veriyor bu ay zaten artık değmez insanlarla uğraşmak yerine en kotu 25 TL pahalı alairim diyorum ins kazanırsınız ama yapacaksanız sabriniz sağlam olmalı tavsiyem size 😆