Slm1122 bilemiyorum bebeginiz 2.uykuya gec geciyorsa belki de daha uykusu gelmeden siz zorluyorsunuzdur. Benimkisi kendi uyku duzenini kendi olusturdu saatleri bellidir ama sabit degil tabiki 12-1 arasinda uyur mesela illa 12 oldu hadi gel uyutayim asla yapmam. Ayrica uykusu gelince anne uyku der ortusunu alir gelir ben oyununu vs biraktirip uykuya yatirmadim hic hep kendisi istediginde uyudu o yuzden uyuturken sorun yasamadik hic ama tek uyku yaptigi geceler cok sik kalkar sorun olarak bu yasaniyor genelde😊