minikoglummmmm Bu seti kardeşim hediye almıştı canım içinde 1 emzikte var. Kıızm 10 ay kullanfı başka istemedi. Ben aşırı memnunum yedekleri sakladım hatta. 1 küçük 1 büyük Biberonu. 2. Bebeğime kullanmak için. Ozman 270 TL falandı fiyatı. Küçük Biberonu 5 ay kullandım sonra onu suluk yaptım büyüğü kullanmaya başladım mama için.
