Atahaninannesipnr minikoglummmmm ediyor valla avent kullanıyorum ben Allah razı olsun bulandan hiç sorun yaşamadım 2.aydan sonra
sarmaliklahana minikoglummmmm Ben 10 ay kullandım tommee tippee antikolik. Ve kızımda nin şükür gaz problemi yaşamadık hiç. Bence faydası var 😇
minikoglummmmm Atahaninannesipnr digerlerinee hava yutuyor muş o yüzden hep gazlı sancılı ne yapacam bilmiyorum ilaç fayda etmiyor gerçekten
minikoglummmmm Lalaland kullandığınız gibi bittimi sancı peki yoksa devam etti mi bide resim atma şansınız varsa atabilirmisiniz
Lalaland minikoglummmmm illaki ilk 6 ay gaz sıkıntısı oluyor biberon hafifletiyor kökten çözmesi imkansız insanız sonuçta. Resim için internetten bakabilirsiniz burdan yüklemeyi bilmiyorum
elifinannesi12 Biz de tommee tippee antikolik kullanıyoruz gayet memnunuz bebeğim hem emiyor hem de mama takviyesi alıyor bu biberonun emzik kısmını kavramakta sorun yaşamadık. Daha önce avent antikolikli biberon almıştık onu kullanamadı bebeğim
minikoglummmmm elifinannesi12 peki gaz sorunu bitti mi ne zaman kullandınız ve kaç gün sonra kaz sorunu bitti yoksa devam etti mi
elifinannesi12 minikoglummmmm bebeğim 40 günlük doğduğundan beri mama aldığı için hep gazı vardı açıkçası. Şu an ara sıra bir sancısı tutuyor normal olarak ama Biberondan mıydı mamadan mıydı bilmiyorum ikisini de değiştirdik çünkü. Değiştirdikten 1-2 gün sonra fark etti bizde
Lalaland Sürekli biberon kullanan biriyseniz mutlaka antikolik alın diğerleri çok rahatsız ediyor hava yuttuğu için
minikoglummmmm sarmaliklahana gelişmiş antikolik biboron var sizin dediginiz markadan bir bakabilirmisiniz Trendyol da rica etseem
sarmaliklahana minikoglummmmm Bu seti kardeşim hediye almıştı canım içinde 1 emzikte var. Kıızm 10 ay kullanfı başka istemedi. Ben aşırı memnunum yedekleri sakladım hatta. 1 küçük 1 büyük Biberonu. 2. Bebeğime kullanmak için. Ozman 270 TL falandı fiyatı. Küçük Biberonu 5 ay kullandım sonra onu suluk yaptım büyüğü kullanmaya başladım mama için.
eceeekrc minikoglummmmm tomme tippe kullaniyorum gaz olmuyor diyemem ama rahatlattigi azalttigi kesin 💙 hem meme hem mama kullandigimiz icin meme reddide yasamadik