Merov çok üzülüyorum böyle seyleri okudukça kahroluyorum. Cogumuz yeni anneyiz, tecrübesiziz. Korkuyoruz, ama korkmalıyız da. Daha çok önlem almalıyız. Bize muhtaç bir bebegimiz var. Evet düşe kalka büyüyecek. Biz istemeden ne kadar korumaya kalksakta düşecek, biyerlerini incitecek, cizecek. Ama kusura bakmayın’ kafam başka yerlerdeydi onu unuttum’ cümlesini dogru bulmuyorum. Nerde olabilir kafanız? 1.5 aylık bebeginizde degilde ?
Yada oldu bir hata dedim ya insanız her şey başımıza gelebilir.. doktora acile kosun buraya yazmaktansa. Ben bir şey olmaz desem nolur??! Olduktan sonra.. yada birileri bir şey olur mu demesi gerekir koşmanız icin doktora?
Umarım hiç bir şeyi yoktur. Saglıkla büyüsün