ebz09 Yargilamakla ne alaka ki, kafatası çatlama olayıni hem yazdığım için size cevap veriyorum. Tanımadığımiz bir kadinin hemcinsimizin çocuğu içinde üzülüp telaş yaptığımız için hastaneye götür bekleme buraya mi yaziyorsun diyoruz. Sizinki biraz polyannacılık. Siz gene 1-2 saat sonra götürmüşsunuz. Post sahibinin bebeği gece düşmüş, her zaman tedbir için kötüyü düşünmek gerekir.