Maviii2 bence direk 4e de geçebilirsiniz. 3 numara zaten çok kullanılamıyor. Ben bir ay falan kullandım 3 numara. Minyon olmasına rağmen çok sıkıyordu iz yapıyordu. Bence 4 alabilirsiniz direk bi tık bol gelir belki ama oda sorun olmuyor. Bende ilk 4e geçtiğimde biraz büyük geldi ama taşırma sızdırma olmadı hiç. Bebeğim rahat etti en azından