RainOverMe Birkullanici kılosu 6 yı gectıyse epey sıkar zamanla. Kızımda 3 numaraya 5 kıloyken gectım 1-2 bedenden toplam 300 bez kullanmıstım gunde max 5 bez kullanıyordu. Az kullanıyorsanız 3 beden cok almayın bır paket denemek ıcın alabılırsınız 4 du de faxlasıyla alma sansınız varsa alabılırsınız uzun kullanılıyor genelde 4 ve 5 bedenler. Gunluk bez mıktarınızı hesaplayıp alırsanız elınızde kalmax bezler aslında
Emnedmr Birkullanici yoo hatta bollukda var ama ben ebebegin markasi baybme bebek bezini kullanıyorum
Birkullanici RainOverMe ya işte bilemedim eşim iki paket alimmi dedi bnde bebek daha 20 günlük 2 aylık olsna kadar biter dedim ama bitmedi😅
mombunny Birkullanici ben hiç üzerinde yazan kiloya göre kullanmadım. Benimde 2.bebeğim var. Be bence asla üzerinde kilolara göre uygun değil. Onlar min ve maks değerdir bilmiyorum. 2kıızımda ortalamanın bi tık üstündeler boy ve kg olarak. Şuan bebeğim 4 aylık 8.5kg 65cm 4 numara küçük geliyor. Bezin önden ve arkadan mesafesi azalıyor ben oyle bakıyorum. Cırtları uzak kalıyor birbirine. 5numaraya geçmem gerekiyor. Ama elimde 4 numara var mecburen kullanıcam. Şuan 4 lerden kaka çıkıyor 🥲
mombunny Bu konu çok değişkenli bence. Sadece kg ay boy yeterli değil. Yani daha uzun bebek işe kısa bebek aynı kiloda iken aynı olmaz bu sebeple diyorum. Ya da 4aylık 2 bebek birbirinden çok farklıdır. Bu sebeple herkese göre çok değişir
GamzeDurmus Birkullanici ah malesef ki bu soruyu bende çok düşünüyordum 🥲 bebeğim en son 6.600dü 3 numara almıştım bayağı ve suan sıkıyor yeni 4 numara aldım ama en az 15 gün daha 3 numara kullanmak zorundayım 🙄 bende üstünde yazan kiloya göre o kadar stoklamıştım pişmanım 🙄
RainOverMe Birkullanici az kullanıyor o zaman bebıs🤗 saglık olsun olmazsa satarsınız ya da cok kaka yapan bır bebek degılse ıc lastıklerı sokup kullanın
Deletedmom_23 Birkullanici 2 aylık bebek için 3 iyidir. 4 çok büyük olur. Zaten bez stoğu o aylarda çok mantıklı değil. 1 paket alıp duruma göre gitmek daha mantıklı. Molfixte 4 kullanırken babyturco da o küçük oluyor mesela
Deletedmom_23 Birkullanici Ben bez stoğunu mantıklı bulmuyorum dediğim gibi. Siz bilirsiniz. Ben aylık 2 paket alırım 200 tane ortalama 1 ay için yeterli geliyor
Birkullanici Deletedmom_23 bende aylık alıyorum öyle ğç beş aylık almıyorum bu defa iki aylık paket almış bulundum ,her paktte 4 bez pkti var 240 li miydi neydi
Bugleminannesii Birkullanici Benim çocuğum hiç üstündeki rakamlara uygun bez kullanmadik aldanmayin. Hangi marka kullaniyosn ve şuan hangi no
Maviii2 Umutveannesi merhaba iyi günler bende sleepy kullanıyorum da beli iyi ama bacaklarda iz yapıyor 2 numara 3 almayı düşünüyordum 4 e mi geçsem sizce direkt her iz yapan sıkıyor mu demek 3 aylık bebeğim 6 kilo olmuştur geçen ay 5 di iki gün sonra kontrol var ama sipariş girecektim bugün yardımcı olursanız sevinirim 😊
Umutveannesi Maviii2 bence direk 4e de geçebilirsiniz. 3 numara zaten çok kullanılamıyor. Ben bir ay falan kullandım 3 numara. Minyon olmasına rağmen çok sıkıyordu iz yapıyordu. Bence 4 alabilirsiniz direk bi tık bol gelir belki ama oda sorun olmuyor. Bende ilk 4e geçtiğimde biraz büyük geldi ama taşırma sızdırma olmadı hiç. Bebeğim rahat etti en azından
bayankitapkurdu Birkullanici 2 numara küçük gelir 3 daha iyi olur. Benim oğlum da öyle olmuştu. 4.ayda 4 numaraya geçmiştik