Ececi yayın yasağı konusunda da insanimiz çok çabuk galeyana geliyor, bu bazen iyiyi teşvik ediyor mesela 15 temmuzda sokaklara dokulmemiz gibi, bazen de asparagas haberler yüzünden ciddi bolunmeler yaşanıyor, eminimki şuan yayın yasağı olmasa 3 5 tane asparagas siteler insanlara korku salmak için falanca yerde su olmuş ya da bidaha olacakmış gibi şeyler yayacakti, yanlış haberin önüne geçilmek istendi buna anlam verebiliyorum ama insanlar bu kadar telasliyken en kolay yayın aracı tvde bunu yeterince aciklayamadilar ona kızgınım bende, alt yazi verip bıraktılar snaiirim haberini yapan çok yer yok, kime nolmus son durum ne bunları bilmeye kesinlikle hakkımız var, en azından trt haber gibi devlet kanalında bu konuya ağırlık verilseydi insanlar bu kadar kizmayacakti bu yasak meselesine