ObirAnnnee ben hayret ediyorum durumu eşime anlattım üzüldü ama ben kadar üstünde durmadı, ben anneligimizin bizi çok bitkin hale getirdiğini hissettim bu konularda, daha duyarliyiz erkeklere göre dedim içimden.
Ama burayı açıp okuyunca kriz geçirmemek elde değil, ne olması lazım biraz acılarını paylaşmayı becerebilmek için biseyleri anlamak için illa ki benzerini ya da aynısını mi yaşamalıyız, neyin kendini bilmezligi bu, hayret içindeyim