ruveydaensar ben adet zamanı geldi olmadım.2.haftada yapmıştım çıktı.hemen testte çıkmamıştı.bu durum kişiden kişiye değişiyor adet öncesi yapıp da çıkan da olabiliyor.1 aylık hamile odluğum halde kan testinde 1 aydan sonra belli oldu değerler birden yükseldi benim.3 defa kan testi verdim 3.de belli oldu.