Mferideb benim bebeğimde 7 günlükken sarılık arttı 1 gece yoğun bakımda kaldı ağlayarak sütümü sağdığımı asla unutmam. Allahım acil şifalar versin. Ben ellerimi yıkayıp yüzüne sürerek yada kaynatılmış soğumuş suyla ve pamukla yüzünü silerek uyandırıyordum. Saatte 1 emziriyor 1 mama veriyordum ama evde geçiremedim 1 gece yoğun bakımda fototerapi aldıktan sonra atlattı ancak. Sakin olmaya çalışın çözümü en kolay olan şey sarılık kendinizi üzüp sütünüzü kesmeyin. Allah dermansız dert vermesin