Mferideb biz de çok uğraştık sarılıkla zamanında, çok geçmiş olsun 🙏🏼
Ben de uyandıramazdım eşim uyandırıyodu nedense ben uğraşınca uyanmazdı oğlum. Doktor demişti okşar gibi yapmayın sertçe vurun topuğuna 🤷🏻♀️ bi de benim ki omzundan ve kulağından gıdıklanır, oralarla uğraşınca uyanırdı 🥲
Bolca çiş kaka yapması gerek sürekli emzirmek ve gerekirse mama vermek lazım 🙄
Valla burda çoğu anne bana kızacaktır belki de (ben de başıma gelmeden önce tepki gösterirdim buna ama yaşayınca anladım),
annem dedi pekmezli su verelim çocuğa diye, ben de yaptım 1 çay kaşığı kadar verdim. O baygınlık halinde, çocuk ayıldı 🙄 sonra da sarılığı atana kadar günde 1 - 2 çay kaşığı pekmezli su ya da dut hoşafı verdik kan şekeri düzelsin diye 🤷🏻♀️
Bir de bol bol güneşlendirmek gerekiyor bebeği.. Havalar soğuk ama evin güneş alan bir yerinde yatırsan bile olur.