Brfngnc cignememesinden yana bi sikayetim yok. Yutsa cignemeden yutsun. Bizimkide 24 aylik son 4 aydir falan baya baya cigniyor ama sadece belli başlı şeyleri mesela salatayi yiyrbiliyor ceviz yiyebiliyor. Ekmek cigneyebiliyor. Ama kasikla yenmesi gereken yemekleri cignemiyor. Canımdan bezdim ögurup kusma huyundan. Hic anlamadan bi anda ögurup kusuyor. Asla. Disarda biyerde besleyemiyorum. Posetle geziyorum surekli. Biyere gittigmizde sen cocuğa birsey vermiyosunki ögrensin diyorlar. Versem fiskirtarak kusuyor ben cocugumu biliyorum. Ama konusanlar nasil kustugunu bilmiyor. Bnde cok doktorlara gotrdum bi cozumu yok ne yazikki. Ne zman kusmadan yiyecek cok merak ediyorum. Agzina bi lokma veripte asla kafamı baska bi yere cewiremiyorum acaba kusucakmi diye. Simdi 2. Ye hamileyim.ödüm patliyor bu da aynısı olursa nasil başa çikarim diye