tTgbaa benim oğlum tam 3,5 yaşına kadar asla çiğnemedi anlayacak yaştayken karşısında herşeyi yaptık doktorlara götürdük fayda etmedi 3,5 yaşına kadar hep büyük lokma verdiğimde kusuyordu veya yutuyordu o konuda çok çektim. Şimdi 4 yaşında 6 aydır çiğniyor ama yaşıtları gibi değil şu an bile büyük bir lokma versem öğürüyor bebek gibi minik minik yiyor zaten yemek yemeyi seven bir çocukta değil. 15 aylık bir kızımda var 1 yaşından beridir maşallah yiyemez dediğim ne varsa dişleri olmadığı halde evire çevire ağzında küçültüp yiyor. 4 yaşındaki abisinin yiyemediği ne varsa şu yaşında yiyor. Bu çocukla alakalı , bazen ne yaparsanız yapın olmuyor hiçbirşey fayda etmiyor. Ama eninde sonunda çiğneyecek. Çok sıkıntılı bir süreç , çevredeki insanlar daha sıkıntı zaten vıt vıt sürekli herşeeye anneliğimiizi sorguluyorlar ama yapacak inşallah bebişiniz merak etmeyin çokta zorlamayın.