Bsr324 biz de iki ay önce atlattık şükür, kusma ,son yediğine kadar☹️ 3 gün sürdü , ilk acile gittik , normal salgın dedi , sonra çocuk doktoruna aldık randevu , heemn parmaktan şekerine baktı ,çok düşük çıktı , hemen yatisa aldar , kan kan gazı herseyi düşük çıktı. Serum takviyesi oldu 3 saat kadar , tekra kan alındı normale döndük çıktık ,aman ihmal etmeyin.
Acılin dediği kusmaktan halı kalmayinca getirin ☹️ çok üzücü o yüzden bir çocuk doktoruna gidin değerlerine baktırmak isteyin 🤲