lalbg Busragokceberra evet maalesef benim de içim parçalandı. Sürekli düşünüyorum es kaza orada olabilirdim bi işim olabilirdi. Olan hep masumlara oluyo maalesef.
Busragokceberra Birdunyabircennetannesi ya ben de ilk öyle dedim ama kalabalık ve taşın etrafında oturanlar set olmuş gözüküyor o yüzden çok fazla yayılma olmamış