yorgunanne28 Aysearasssss ayse hanm nimenrix ve bexsero farklı grup menenjit koruması saglıyorlar. Yanı nimenrix ya da bexsero tek basına tam koruma saglamaz. Ben b grubu menenjit asısı yaptırırım allah korusun a grubu menenjit bulasırsa yaptırdgnz ası savunamaz her ıkı grubuda yaptırmak lazm
Kahveseveranne ozlemku nimenrix 5-7-12 aylarında bexsero 9-11-22 aylarinda oldu önceden daha uygundu şimdi fiyatları uçmuş
baykuskiz_ Aysearasssss tek doz yeterli degil hanimefendi. A ve b türleri var. A turunden nimenrix yasindan sonra tek doz yapiliyor evet. Ama b turunden sadece bexsero var ve o 2 yasina kadar 3 doz olarak yapılıyor. Bazı doktorlar 2 doz da yeterli diyor siz doktorunuza konusarak belirleyebilirsiniz ama sadece nimenrix a turunden korur
wakawaka ozlemku biz 3. Ayda bexsero, nimemrix ve rotarix aşısı olduk toplam 2.380 TL ödedik faturasını iş yerimizin özel sağlık vakfına yollayınca 1600 ünü iade ettiler. 5. Ayda aynılarının 2. Dozunu yaptırıcaz ve bitecek
1mehmethaninannesi wakawaka özel sağlık vakfı derken nası yani. Çünkü eşim bebeğe de iş yeri aracılığı ile indirimli özel sağlık sigortası yaptırdı acibadem ak sigorta. Oluyor mu bende yapsam acaba
Poyrazin_annesii Menenjıt 1 yasından önce yaptırırsanız 2 doz 1 yasından sonra yaptırrsqnız tek doz yeterlı Bide baxero varmış oda 3 doz olarak. Eger evınıze yurt dısından mısafır cok gelmıyorsa menenjıt aşısını 1 yasından sonra yaptırabılırsnz dedı doktr bıze
Deletedmom_25 ozlemku ben hiçbir aşısı yaptırmadım ilk çocuğum da hepsini yaptırdım sürekli hastaydı 6 yaşına kadar bu bebeğimde yaptırmadım dr um da saygıyla karşıladı Rus dr muz ve alanında çok iyi maşallah diyim şimdilik hiç hasta olmadı yavrum..Aidin Salih in aşılar konusunda ki yazısını okuduktan sonra yaptırmama kararı aldım tabi herkes kendi kararı
Busefee ozlemku 3 5 ve 13.aylarda yapıyor bizim doktorumuz. Ilk dozda nimenrix bexero ve rotarix toplam 1700 civarıydı. 2.doz 3 ilaç toplam 2173 ödedik
Gamzedagyeli ozlemku 3 aylıkken yapılıyor ilk dozu bu ay yaptırdım rota + menenjit 1500 TL sadece menenjit 740 TL civarıydı 😐
Seheyas Bende bugün yaptırdım bexsero 2 dozunu 928 TL muayne 250 TL’ydi sağlık ocağımız yapmıyor malesef hem 2 saat bekledim doktorda çok sıra vardı devlet hastanesi gibiydi 😔
1mehmethaninannesi ozlemku İlkini 7 ayda yaptı İkincisini 9 ayında yapti Üçüncü 12 ayda olcak Dördüncü 19 ayda olcak 3 doz Bexero dozu 906 ₺ 1 doz nimenrix 740₺ civarı dozu
wakawaka 1mehmethaninannesi bizim ki Türk Telekom vakfı, eşiniz kendi vakfını arasın faturayı göndermemiz takdirinde katılım farkı vs indirim yapılıyor mu diye sorsun bence. Kimisinde %10 yapıyor kimisinde %50 indirim iadesi uygulayabiliyor