Birrannebirbebekk yok hayır ağrıtmıyor, aksine bebeğinizi rahatlatır. Düşünsenize tuvaletiniz var ama yapamıyorsunuz karnınıza nasıl sancı girer. Benim bebeğimin de 4 gün tuvaletini yapamadığı oldu 2-3 kere. Dolabımda duruyordu yapmıştım. Yedirdiğim gün veya ertesi gün resmen 4 günlük kakasını birden yapmıştı. Bezini açıp bacaklarını karnına doğru getirirseniz daha rahat yaparlar, mutlaka alt açma bezi serin tabi 🤗 Bir de bebeğe kakasını yapması için anüsüne uyarı vermemeniz daha sağlıklı, bebek ona alışır iyice sarpa sararsınız.