Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız bakalım. Kızım 4 ay 17 günlük ve büyük çişini yaparken ucunda olsa bile bağırıp yapmiyordu. Sadece ağlıyor ve bağırıyordu illaki bı uyarı istiyor ve o şekilde rahatliyordu. 2 haftadır bu şekilde olduğu için bunu alışkanlık haline getirmesinden korktuk. Takipli doktorumuzla görüştüm. Durumu anlattım. Oda elma havuç ve yeşil kabak verebileceğimi açıklamış.
Şimdi size bir sorum var ben evde yoğurt yapmak istiyorum ilerleyen zamanlarda. Ve sütü sindiremiyecegi için laktozsuz almayı istiyorum. Faydası olur mu bu şekilde ?
Sizler neler veriyorsunuz ? Biraz fikirlesme istiyorum sizden malum yeni geçtik biraz fikir akıl akıldan üstündür sonuçta.