Nazlinci yaa benim de kızım çok minyon büyüyor 14 aylık daha yeni 8,5 kilo oldu alerjik bi bebekti doktorumuz sağlığı yerinde önemli olan bu diyor zamanında bende çok taktım ama aç mı kalıyor acaba diye en çok takıyordum, şimdi ufak ufak yediğini gördükçe rahatlıyorum hiç üzülme canım hala aynı şeyleri söylüyorlar ama ben artık hiç birini duymuyorum 💆🏻♀️