Nazlinci aman kimseyi takmayın ya. Aç mı diyorlar aynen aç bırakıyorum prensip olarak de geç kime ne ya. Benim bebeğim de 2600 doğdu boy kilo olarak hep geriden geliyor dolayısıyla, zaten zayıf doğmuş nasıl diğerlerini yakalasın ayda 3 kilo alması lazım yani yakalamak için. Doktorum hep doğum kilosunu sorarak bakıyor kilosuna şu ayda doğum kilosunu şu kadar katlamış evet yeterli diyor yani olması gereken de bu zaten. Ayrıca çöm zayıf da olsalar önemli olan bilişsel gelişim yani biz hep mimiklerine tepkilerine ayının gerektirdiği gelişimler sergiliyor mu ona bakıyoruz. Yoksa mama ver şişsin çocuk ne anlamı var onu yapanlarda gördü bu gözler burda bebeğim fazla kilo alsın istiyorum mama vericem yazmıştı biri 🤦🏼♀️ obez olunca madalya takıyorlar heralde