gurbet_gelini12 1.62 boyunda 54 kiloyum ve memnun değilim. Hala 4-5 kilo fazlam var. 49-50 kilolarda rahat ve mutlu hissediyorum. Kalça, popo’dan alıyorum hep kiloyu ve pantolon bulmakta çok zorlanıyorum. Benim en büyük derdim de bu 😂Kıçıma gelen pantolonun beli aşırı bol oluyor, tayt ve skinny pantolonlardan bıktım. Ergenlikte tombik bir çocuktum, 13 yaşında spor yapmaya başladım ve abur cuburu kestim 65 kilodan 50’ye düşmüştüm ama 1 senede. O zamandan sonra 60 kg üstüne sadece 34 yaşında hamileyken çıktım tekrar. 60’ı 20 sene görmemiştim. Doğuma da 62 ile gittim. İşin sırrı, sağlıklı ama keyifli beslenmek ve kendine hayatı zindan etmemek. “Sağlıksız” ama keyif veren besinleri dengeli tüketip beslenmenin %80’ini sağlıklı, lifli, tahıllar, meyve, et ve sebzeden oluşturmak ve mümkün olduğunca hareket etmek ama kendine her zaman keyif veren şeyleri de ölçülü şekilde tüketme izni vermek. Sürdürülebilir olmayan, katı diyetler hep hüsranla sonuçlanır, verilen kilolar geri alınır.