gurbet_gelini12 Kendımı bildim bileli zayıf bır ınsan olmadım evet spor diyet yaptım ancak 69 kadar düşebildim yaşım 35 tekrar 5 kilo almışım 72 olmuşum ama kendımı cok mutsuz hissediyorum sankı kilo aldığımıda hayatan soğuyorum sağlık herşeyden önemli Rabbım başka dert vermesın ama 45/50/60 kilo duyunca içim bir hoş oluyor 4 cocuk annesıyım buarada tabı bahane değil ama ister istemez takıyor insan dün karar verdım az yiyecem spor yapıcam verecem ınsallah sizin kilonuz boyunuz nekadar memnun musunuz halınızden 😢😢😢
minilil gurbet_gelini12 Kendini hangi kiloda iyi hissediyorsan onun içinde olmalısın. Siz zayıflığı seviyorsunuz bunun için aç kalmanız gerekiyor. Spor ile desteklemek. Zayifladiktan sonra bir gün fazla yeseniz ertesi gün az yine sabit aynı kiloda kalıyorsunuz. Ben lohusayim öyle çok yemek yemiyorum. Gece aciksam bile yemem emziriyorum ve sütüm oluyor iki uç öğün besleniyorum. Az yiyorum ekmek yemiyorum. Bende severim ekmegi böreği ama zayif ve fit daha mutluyum. Yemek anlık mutluluk veriyor ama zayıflık sürekli.
Dilaraortacc gurbet_gelini12 ay bende her zaman balık etli olmak istemisimdir🤭 2 aylık anneyim 55 kiloyum şuan doğumdan sonra 60 in altına düşmeyim diye dua ettim ama eridi gitti
gurbet_gelini12 minilil aslında cok zayıflığı da sevmıyorum hanı 65 olsam ideal bana göre ama gel gör ki hiç o kiloda olmadım belkıde bu yüzden okadar takıyorum
gurbet_gelini12 yeniannee1 1.63 evet cok aşırı gozukmuyor kilom ama bılmıyorum ben kendımı boyle daha kötü hissediyorum
strongwomen yeniannee1 kiloluların en çok söylediği şey de bu çok kilolu değilim aslında balık etliyim 😂boyu 1.63 müş yani kilolu sadece obez değil
Aredc 49 kiloyum hiç uzaktan bakıldığı gibi değil buralar :) kilo almak için çabalıyorum bende , Bildiğiniz giydiğim hiç birşey yakışmıyor, Vileda sapı gibi 🥴🤭 bende oldum olası etine dolgun olmak isterdim ama olmuyor 🥴
gurbet_gelini12 Aredc işte herkesın derdı aslında nasıl veremiyorsak alması da zor oluyor demekı ben vermeyı uğraşırken sız almaya insallah istedıgınız kiloya ulaşırsınız
mucizemmm_ Dilaraortacc ben yazdım sandim 😂 dün bir aylik oldu oğlum iki oğlan annesiyim şu an 55 kiloyum ve sizin gibi hamileyken dua ediyordum 60 dan düşmiyeyim diye
Ruummmi gurbet_gelini12 bence kilo alınıp verilir bu kadar kendinizi harap etmeyin ama tavsiyem şu ki şeker ve unu hayatınızdan çıkarın bende dört ay önce doğum yaptım 176 boyum 65 kilo ile hamile kaldım şu an 70 kiloyum ve takmıyorum ev işleri beni bitiriyor zaten bir de işe başlarsam kilo falan kalmaz boşverin mutlu olmaya bakın
gurbet_gelini12 Ruummmi bılıyorumusun aslında yemekten cok abur cuburu yedim pasta çıkolata kuru yemiş almam sanıyordum demekı alınabılıyormus çünkü dogum yaptığımdan berı 69 kiloydum şimdi alınca daha da ınsan kendını kötü hissediyor
bulut22_ Ruummmi ya ben de 175im 69 kiloyum kendimi şişman hissediyorum:( 65e hiç inmemiştim hamilelik öncesi 67 felandım bilmiyorum ideali kaç kilo.. 65ken nasıl görünüyordunz kaç beden giyiyordunuz
Senibidasanaelikopteryokbuson Vucut kıtle endeksınıze ve yag oranınıza baglı bu once onlara baktırın Burda sımdı herkes her kıloda dıye guzelleme yapamam belkı yanlıs anlasılcak ama saglıklı olmak baska kılolu veya zayıf olmak baska Sızın ıcın saglıklı olan kılo hangısı ıse ona ulasmaya calısın once bunları baktırın Eger fazlanız var ıse uygun bı dıyetle kısa surede basarırsınız Hıcbısey ımkansız degıl
gurbet_gelini12 Senibidasanaelikopteryokbuson leslie başladım o çok işe yarıyor onunla 10 kilo verdım tabı yemegıde kestım cok az yedım ama sonrası bıraktım artık bır saaten sonra ınsan sıkılıyor spordan
Yengecimben gurbet_gelini12 boyum uzun ve cok zayıfım kemikli oldugum icin asla kibar bi görüntüye sahip değilim önemli olan sağlıklı görünmek aslında ben de kilo alamıyorum sadece hamileyken 25 kg aldım onu da ışık hızıyla geri verdim 😔 spor şart kilolu veya zayıf olmak iyi değil fit olmak en güzeli
strongwomen Yengecimben hay sen çok yaşa. Kimisi de zayıfım kilolu daha iyi demiş kilolu olmakta zayıf olmak da aynı kefede. Önemli olan dediğiniz gibi fit olabilmek. İkisinin de fazlası kötü
-Cedric Ah keşke bende biraz kilo alabilsem diye hayıflanıyorum . 1.73 boyum, kilom 53 . Boyuma göre kilo alsam fena olmaz . İnsan kendinde olmayana hayranmış gerçekten.🥰 Zayıflama çayları veya diyetisyen kontrolünde zayıflayabilirsiniz aslında.
gurbet_gelini12 -Cedric form kayısı çayı kullanıyorum cok faydasını gördüm ama sonrası artık nedense işe yaramamaya başladı eskıden ⅘ defa wcye çıkartıyordu şimdi 1 düştü
Emnedmr gurbet_gelini12 evlenene kadar en fazla 50 kiloya cikiyodum evlendikten sonra bir oturuyodum ve 2 sene tuvalet sıkıntısı yaşadım sonrası bağırsak problemleri 75 öngördü bu beden sonrasinda bi kac tedavi gördüm oldum 85 e hamile kaldim dogurdum suan 90 ve kendime bakinca dev bir fil gibi görüyorum kendimi esim sacmala iyisin desede ben rahat degilim bu bedende sütüm kesilir diye diyete baslamadim 1 ay sonra ek gidaya gecicez ozaman diyetisyen esliginde baslicam 29 yasindayim 165 boyum ve 90 kiloyum🥲🥲
gurbet_gelini12 Emnedmr bebeğiniz daha çok küçük verirsiniz ınsallah aslında insan nekadar takarsa okadar alıyor
yeniannee1 Emnedmr diyetisyenler emziren annelere özel veriyorlarmış acaba devlet hastanesinde ki diyetisyenler nasıl onlara gitsek
liyaveannesi_ Emnedmr ben emzirirken 25 kilo verdim emzirmek bahane değil kilo vermek istiyorsanız üzmeyin kendinizi online diyetisyene başlayabilirsiniz. Emzirince daha hızlı veriliyor. Emin olun yemek sütü etkilemiyor önemli olan bol su içmek ben çok aç kaldığım oldu asla sütümü etkilemiyor. Emzirirken verin bence çok hızlı gidiyor çünkü
minilil gurbet_gelini12 60/65 sizin icin cok ideal ve daha mutlu hissedeceginiz kilolar. Bu zor değil ama irade istiyor. Protein ağırlıklı diyetleri deneyin. Tok tutuyor benimde son 4 kg kaldı .
Dilaylaa Ben de kilo almaya cok meyilli bir kadınım boyumda kisa ekstra dikkat etmek gerekiyor kiloda aldım bir dönem depresyon yüzünden ama insan zayif olunca kendine güveni bile artıyor kuş gibi oluyorsun yani ben boyle hissediyorum. Otuz yaşından sonra şeker yağ hamurisi felan cok az tüketiyorrum . Beyaz çikolata ve bitter çikolata yiyiorum oda iki paket alıyorum bir hafta sadece o var 😅 canım pizza makarna cekince yiyorum ama o hafta hep sebze tüketiyorum dengelliyorum . Yürüyüş ve koşu yapmayı ihmal etmemeye çalışıyorum. 1.63 boy suan 54 kiloyum . Ama iki hafta dikkat etmesem yesem hemen alırım eminim .
Dimitrina_kovaceva gurbet_gelini12 kilom 47 boyum 167 memnun değilim. Çok zayıf ve güçsüzüm halsizim. Canımda can yok…
strongwomen minilil çok yanlış biliyorsunuz. Benim boyum 1.70 ideal kilom 62. Hanımefendinin boyu 1.63 nasıl 60, 65 ideal oluyor ? En az 58 e düşmeli “en az”