Btl411 iyi yapmışsınız. Burada illaki okumuşsunuzdur mama vermemek için direnen anneleri. Tamam abartanlar da var ama sütünüz varken bebegibiz için en iyisi anne sütü. Bende 4. Ayda mama vermeye başladım kilo almadı. Ama emzirmeye de devam ediyorum. Allah hepimize kolaylık versin. Annelik zor zanaat 😂😂