Btl411 o kadarcık çocuğun midesi ne kadar ki doymasın. Mama bile belki de fazladan veriyorsunuz bence. Sütünüz varsa emzirin sadece. Mamayı da kesin hatta, sizi reddetmiyorsa sütünüz iyi geliyorsa. İnsanlara da kulak asmayın. Benim sütüm fışkırıyor kayınvalidem yine de sütün mü yetmiyor acaba diyor. Derler yani. Pirinç ununa da başlatmayın şimdiden lütfen, daha barsakları gelişmemiş.