Btl411 Alperenin_Annesi43 haklısın 3500 doğdu 1 ayda 5 oldu 😂 günde 8 kere falan çiş yapıyor 🤗 en iyisi doktora sormak
Btl411 Ilaydakurt07 tek gögüsümü emiyor onda var maşallah ama mama veriyorum gündüzleri 3500 doğdu 5 kilo oldu 1 ayda doyuyor dur bence 😌
Btl411 Gmzcn doktor da demişti çok gazlı bebek bu diye belkide çünkü doyması lazım günde 8 kere falan çiş yapıyor
Kubuu Kendi ağzınızla söylüyorsunuz bakın 3500 doğup 1 ayda 5000 kilo olmak sizce de fazla değil mi? Aylık kilo alımı en alt seviye de 500 600 gr olması lazım ortalaması da 800 gr - 1000 kg arasıdır ve siz aşırı yüklenmişsiniz bebeğe yapmayın lütfen doymuyo diye mamayı dayamayın.. bende tek göğüs emziriyorum nerdeyse bir göğsümü günde 2 ya da 3 kere anca emiyor ve şuan 5 aylık tek göğüsle doyuyorsa sizinki çok daha küçük tek göğüs onun doymasına hayli hayli yeter..
Btl411 Kubuu hep ağzı açık aranıyor geceleri mama vermiyorum uyanınca emip uyuyor sadece gün içinde 4-5 kere veriyorum ama belki mama markası ile alakalıdır Doymaması
Sdclk Btl411 eğer öyle ise bence emme hareketini refleks olarak yapıyorudut bence arttırma mama miktarını sonradında mamadan dolayı kilosu çok olabilir verilen miktar yetiyordur
Kubuu Btl411 çok normal aranması siz ona sürekli verseniz o sürekli yer çünkü doymak nedir henüz bilmiyor bol bol emzirin hem sütünüz de artacaktır hem aranızdaki bağ da kuvvetlenecektir onun şuan sizden başkasına ihtiyacı yok her arancıkta verin memenizi ve sevin çok tatlı oluyolar 🥰
Srpzngn Btl411 ben ilk ay her emzirme sonrasi 30ml veriyordum en az ,anca doyuyordu cok istahli oluyorlar basta.Sonra gerek kalmadi sutum artinca.Beslemekten cekinmeyin ac kalmasina gerek yok.Pirinc unu ise soz konusu bile degil,ben 5,5 aylik kizima yeni yeni haftada 1 vermeye basladim
Btl411 Srpzngn herkes bişey dedi kafam karıştı biz önceden hep pirinç unuyla besledi dediler en iyisi mama
Nurci 26082014 pirinç ununu hazır mı kullanıyorsunuz yoksa organik olanlardan mı aldınız ben Makarnavitma dan almıştım nasıl yapıyorsunuz biberonla vermek için
26082014 Nurci hazır pirinç unu doktorun verdiği tarife göre yapıyorm 200 ml su 3 tatlı kaşığı pirinç unu ve göz kararınca anne sütü hemen ısınınca alıyorum sıvı oluyo zaten katılaştrmadan alıyorm biberona koyuyorm içiyo
Ilaydakurt07 Hazal21 kendim yaparsam biraz şeker kokuyorum çünkü içemez ama hazır alırsam koymuyorum biberon ile veriyorum
Gyed Btl411 söz konusu bebeğimde dedim daha el kadar bebek benim kizima çay içirmeye çalıştılar reçel saralle ben hep engel oldum çocuğunu hep aldım ellerinden
Deletedmom221 Oha ya Oha gerçekten 40lı bebek mamayla nasıl doymaz bide emiyormuşta. Yazık günah o bebeğe ya çevrendekiler nasıl bunu diyebiliyolar😱 Allah akıl fikir versin bol bol yemin ederim. Sana tek bi tavsiyem var çevrendeki insanları dinleme bebek senin bebeğin onlara ne ya. Cocuk ayda 1 buçuk kilo almış daha ne yapsın. O daha daha yenidoğan bebek aranması çoook normal aç olduğu İçin aranmıyoki o. Ona ekmekte yedirsen o aranır ki.😄
Btl411 Deletedmom221 valla tecrübem olmadığı için herkes bişey diyince kafam karıştı napcamı şaşırdım mamaya devam prinç unu için erken çok doktora da sorcam 🤣
Btl411 Kubuu haklısın benim kafam karıştı herkes öyle ver diyince çok erken bebeğim için anne sütü ve mama yeterli🤗
yldrm986 Btl411 ben 5. Ayda ek gıda tadimlarina başladım,ilk 6 ay sadece anne sütü ya da devam sütü vermen gerekiyor, iç organları zarar görebilir canım.Ver diyene ben doktoruna sordum böyle dedi de geç,zorlarlar, bilmişlik yaparlar sakın verme 😉
Araf Pirinç ununda ne vitamin var ki boş kilo yapacak çocuğa bırak kimseyi dinleme kilo alımı gayet iyi mamayı ölçülü ver abartma doymuyor diye bebekler memede kendini güvende hissettiği için sürekli aranırlar sütün varsa sık sık emzir