Polannem benim kızım doğdu herkes kendini doğurmuşsun dedi ama bebekken babasına da benzeten vardı suan hiç kimse babasına benzetmiyor eşimin tarafı da benim tarafta senin kopyan diyor ama bitek kaynanam içine sindiremiyor benim doğurduğumun bana benzemesini halasına benziyormuş 😂😂ama halasına benzeten sadece kaynanam başka kimseden duymadım hadi babasına benziyor dese yine gam yemicem😂