Polannem eşim anneannesi filan hep aynada kendine bak da sana benzesin dediler. Ben de gözleri bana benzesin gerisi babasına benzesin istemiştim şimdi her gören kocanı bu kadar mı çok seviyorsun benzer de bu kadar mı benzer diyorlar oğluma adından çok küçük Ahmet ( eşimin adı) diyorlar 🤷🏻♀️