Polannem Kızımın yüzünğ rahmetli babama ve erkek kardeşime çok benzetirler. Babamın tırnakları elleri çok güzeldi, kızımın elleri aynı babamın elleri, tırnakları. Ancak ayak tırnakları erkek kardeşiminki gibi çok çirkin, düz ve batığa meyillidir. Küçükken kardeşimle çok dalga geçerdim ondan olsa gerek 🤣 Eşim ile kardeşimin de bir tık benzerliği olduğundan hepimize benziyor diyebilirim, nerden bakarsan artık 🫠 Kaynanam da hep kendi tarafına benzetmeye çalışır, örneğin solak olması “benim erkek kardeşime benziyor” diyor, ya benim erkek kardeşim dururken neden seninkine benzesin diyorum 🤣 Şarkı söylemesi, sesinin güzelliği için bana benziyor diyor, anası dururken neden senden alsın skmsodemod Neyse 🤣