3 senedir Elektirik yardımı alan biri olarak (doğalgaz yardımı geçen sene aldım bu yıl başvurum devam ediyor)devlet geriye dönük fatura ödemez o ay ödediniz ödediniz ödemediniz kendi cebinizden yatırırsınız.Ay çıkmadan fatıralarınızı indirimden yararlanmak için yatırın.Vatandaşa elektirik doğalgaz yardımı nakit yatırılmaz faturanız ile birlikte en yakın PTT şubesine kimliğinizle giderek size olan tutar ve indirimli tutarı söylerler üste yatırmanız gereken para varsa siz ödersiniz mesela elektirik bana 320 TL geldi elektirik indirimim (216 TL )
320-216=104 TL ben ödüyorum