EsraElisa Kızlar para yatıda nasıl alıcam aile desteğinde alıyoruz ama karta yatmamış nasıl alınıyor bilenler yazarmış lütfe n
Zhrdgn EsraElisa merhaba, e devlette PTT ye yatan paraları kendi hesabınıza aktarabiliyorsunuz arama butonuna yazın
Ozlemparlak EsraElisa bana da çıkmış dogalgaz da çıktı ama ben faturayı ödemiştim o ne olacak bilmiyorum bi dahaki faturaya kullaniliyormu bilgisi olan var mi
EsraElisa elifinannesi95 evet yani başvurdum çıktıda daha almadım önce ret geldi sonra kabul edildi para yattı
elifinannesi95 EsraElisa bende yeni post açmıştım sizden bilgi alayım bu Arada güle Güle kullanın ☺️ Aile destegi için başvuru yapıcam neden nasıl yapabilirim bide siğortam var ama çalışmıyorum yani yararlanırmıyım iki çocuğum var bende başvurmak istiyorum da
EsraElisa elifinannesi95 sigortalı olanlarda alıyor zaten hatta emeklilere bile veriyoalr sosyal yardım başvuru kısmına girin formu doldurun zaten ilerledikçe son kısımda ısı desteğinde doldurun ve başvurun inşallah kabul edilir ayrıca 2 çocuk var çocuk başında 350 Tl para veriyorlar
elifinannesi95 EsraElisa tamam ben eşimin kimliğini bulamadım yarın yaparım inşallah çok teşekkür ederim 🌹🌹
EsraElisa elifinannesi95 e devlete sosyal yardım başvurusu yapıyosun form çıkıyor en sonda ısı desteği almak istiyo musun var orayıda doldurunca gerek olursa veriliyor
EsraElisa Arslann97 inanın hiç bilmiyorum ben tesadüfen baktım yaptığını gördüm çünki önce ret geldi sonra para yattı hata ben 2 ci başvuruyu bile yapmıycsaltım
Kalpsizim33 Ozlemparlak geriye dönük devlet fatura ödemez siz yine de sorun o ay olan faturayla ilgili olur yatırılan tutar
Kalpsizim33 EsraElisa doğal gaz yardımı vatandaşa nakit ödenmez faturanız ile birlikte PTT şubesine gidip toplamından-yardım düşürülür üstüne olan kısmı varsa siz ödersiniz yoksa ödemezsiniz