SltnT Ankara şehir hastanesinde doğum yaptım bütün kontrollerim orda oldu çok memnun kaldım tek sıkıntı doğumum haftasonu oldu pandemi bahanesiyle ameliyata giderken ailemi göremedim o beni çok yalnız hissettirmişti. Bir de orda ne zaman kontrole gitseniz hiç aynı doktor denk gelmiyo sadece 10 gün sonra dikişlerin alınacak dediler o kadar. Neden tekrar kontrole gel demediler onu da anlamış değilim. Detaylı ultrasondan sonra perinatoloji takipliydim açıkçası tekrar kontrol edilmek isterdim yani