Ceylan-polat ben 40mevlidi değil de kızıma 6 ay kınası yaptım. Evde mevlüt okundu, tavuk pilav yaptık yanında ayran en son da gül suyu ve lokum ikram ettik. Abim dagitmalik açacak olarak buz dolabı süsü yaptırmış. Onları dağıttık. Odayi suslemedim. Kızıma ve kendime bindallı kiraladım. Mevlüt okunurken normal giyinmistim. Okuma bittikten sonra kızımla birlikte hazırlandım. İlahi okuyarak kınasını yaktık. Bir iki şarkıda oynadık fotoğraf çekildik. Takı takmak isteyen olursa kına yakılırken vs gelip hayırlı olsun Allah kabul etsin diyerek verdiler.