Nazlicelik Annelere çalışıp çalışmadığına bakılmaksızın doğum parası da veriliyor. İlk çocuk için 300, ikinci için 400, üçüncü ve sonrakilere de 600 lira ödeniyor. Bunun için en yakın kaymakamlığa başvurmak yeterli, Çocuğun doğum belgelerini de yanınızda götürmeyi unutmayın. İnternetteki bilgi eşim başvurmuştu kimlik çıkarmaya gittiğinde 1 ay sonra gibi de para adıma yattı PTT den çektim