Seheyas gocebebirbayan doğum yaptıktan sonra alınan para e devletten 4a 4b iş göremezlik ödemesi yazın
Seheyas Besraesin doğum yaptıktan sonra kimliği çıkartıp nüfus müdürlüğüne gidiyorsun eşim gitmişti eğer çalışıyorsanız size çıkar çalışıyorsanız eşiniz alır diye biliyorum
Seheyas baloglaninannesiiiiiiii bebek doğduktan sonra nüfus müdürlüğüne gidip kimlik çıkarıyorsunuz eşim yapmıştı ben çalıştığım için ben çekmiştim pttden
Findikzadem Krizinka_5 eşim kimliğini çıkarırken orda yönlendirmişler 5 yıl içinde alabiliyorsunuz anneye yatan bir para başvuru yapmanız lazım ilk çocugum 300 TL yatmıştı