littlemomylife benim çocuklarımın arasında 7 yaş var bence en güzeli çünkü büyük olanin zateb agirligi kalmıyor sizi anlıyor kardeşini oynatıyor, küçük olunca ikisi de kıskançlık çok olabiliyor, pişman değilim bu kadar ara verdigime iyi ki böyle yapmışım.