Merhaba anneler,
Kızım 25 aylık ve yavaştan ikinci bebek düşüncesi bizde konuşulmaya başlandı sizce yaş aralığı ne olmalı aslında ben yakın aralıklı istiyordum hatta 2 yaşındayken bi kardeşi olmuş olsun isterdim ama nasip tabi ki sizin görüşlerinizi de merak ediyorum.