2prnses1prens Saafie bende acaba gerçek deprep falan placakta milleti tatnikat diye kandırıyolar mı ki diye düşünmüştüm 😂 böyle şeylerde üstlerine yok zatenn
Halimea Saafie gerçekte olsa hepimiz Allah’ a emanetiz . bu nasıl güzel 😬 bir tatbikatı … benim telefonuma bildirim bile gelmedi ama havai fişek attılar oda komik…
Busragokceberra Mizmizmyrtle Eşimin iPhone çalmadı herhangi birşey de gelmedi ben androidim sadece tatbikat için bildiri geldi sesini kistigim için titredi sadece
Busragokceberra hemsireemom Aynen belki de ama eğer deprem durumunda otomatik gerçekten uyarı gelmesi durumunu hayata gecirirlerse büyük eksiklik var şuan oturtmak için çalışma yapmaları gerek
_yusufunannesi_38 Saafie valla bana ne msj geldi ne bildirim dunki yarin tatbikat olacak mesaji var baska yok
Birdunyabircennetannesi Saafie Yok bacım o kadar değil 😅 Eşime de gelmedi. Xiomi izin vermedi demekki 😅
Elmas16 Saafie iPhone ile alakası yok bence ne telefonum çaldı ne bildirim geldi 😂 biz oğlumla yaptık yine de ☺️