Arenannesii tabi normal doğum neticede.. Aslında mantık olarak bir sorun yok ama herşey gibi bunda da hep farklı fikirler oynuyor .Ondan dolayı dert ediyoruz… Anne olmak ,herşey olmak,hiç bitmeyen bir sorumluluk almak demek… O kadar önemsenecek şey varken işte kadın olmak devreye giriyor yine… Keşke erkek olsaydım dediğim zamanlar fazlalasiyor 🤗