gulyasahin Arenannesii 2 dikiş atıldı doktor sürmeme birşeyde vermedi su ile sık yıka dedi yani sadece su ile yıkıyordum 15 güne iyiydim oturuyordum ağrı falan hiçbirşey kalmamıştı
Arenannesii gulyasahin Bana da temiz tut hatta duştan sonrada kurutma makinesi ile kurut dedi ben sarı su ve baticon ile her tuvalet sonrası kurulayıp sürüyorum ama dikişlerim 13. Gün düşmedi ve hala ağrım var 🤷♀️
elek01 Arenannesii benim iki dikisim vardi hicbi sey surmene gerek.yok dedi kuru tut yeter dedi estetik dikis ysptik demislerdi
Taha_emir Arenannesii benim 10 dikisim vardı toplam ama hiç bir zaman bakmadım sadece sürekli batikonla temizledim 10 gün içinde kaynadı sanırım 21 aylik oldu oglumhatirladigim kadarını söylüyorum ama öyle çok ağrım olmadı bakmak için zorlamayin bence dikisleriniz atar falan ne bileyim sıkıntı olmasın sonra tekrar b8 doktorası danissaniz
Arenannesii Taha_emir Haklısınız ama iltihaplanma olasalığım çok yüksek olduğu için sürekli bakmak zorundayım işte tekrar dikilmesinden çok korkuyorum
Taha_emir AselinAnnesiiiiiiiii gittigin hastaneyle alakalı bence benim özel hastaneydi doktorumda bayandi o kadar güzel yonlendirdi ki beni bir kaç ikinmadan sonra hemen doğum gerçekleşti ve o kadsr özenle kendisi dikti ki resmen yarım saate yakın dikim sürdü ve şuan doğum yapmamış gibi hiç belli bile değil dikiş yeri uzun sürmüyor agri normal doğum hem daha sağlıklı hemde iyileşme süreci daha erken benim 1 haftada baya dikisim kaynamışti 10 günde tamamı kaynamisti bide öyle çok zorlamadi beni yani hatta hiç unutmam agri kesici bile 2 gün içtim 1 er tane başkada içmedim ağrım bile olmadı
AselinAnnesiiiiiiiii Taha_emir Olabilir özellerde ilgi fazla oluyor parayı verince ben devlete gitmiştim belkide ondandır çarşamba günü kontörüm var bakalım ne dicek doktor
Mihriban36 Batikon yarayı hemen iyileştiriyor dikiş kısmını yıkayın kurulayın batıkon sürün sonra sargı bezinin üstüne batikon dökün dikisin üstüne koyup öyle gezin o zaman hem yara çabuk iyileşiyor hem de o batma hissi bitiyor yani en hızlı öyle ilesiyor
Arenannesii Mihriban36 ben direk kurutup pamuk ile bastırmadan baticon sürüyordum her tuvalet sonrası ama dediğiniz gibi sargı bezini de yapacağım yeterki geçsin teşekkür ederim
gulyasahin Arenannesii acaba 2 dikiş olduğu için mi bana sadece suyla yıka dedi sizde kaç dikiş var ki?bide doğumdan 7mi 10 gün mü sonra kontrol vardı gittiniz mi kontrole?
Taha_emir Arenannesii tekrar gidin bence belki de onların dikkatsizliginden kaynaklı steril olmayan malzemeler mi kullandılar acaba vakit kaybetmeyin derim
Mimoza-kizim Arenannesii benim 6 dikisim vardı canm tamamen iyilesmesi 2 ayı aldı açılmisti benim dikislerim oyuzden uzun surdu sanirim
Arenannesii Mimoza-kizim Olabilir benim de 6 tane dikişim var dışardan bakalım ne zaman kaynayacak çok fena kaşınıyor oturup ağlayacağım 🥲
Arenannesii gulyasahin 6 dikişim var ama iltihaplanmam da var o yüzden çok çok iyi bakman lazım dedi doktor 10 gün sonra gel dedi pazartesi kontrolüm var
gulyasahin Arenannesii aaa anladım şimdi iltihaplanmadan dolayı baticon sür demiş evet senin kesinlikle daha iyi bakman lazım yarana.Bu yüzden uzadı iyileşmen demekki
gulyasahin AselinAnnesiiiiiiiii Benimde normal doğum 2 dikişim oldu ve öyle sarkma,şişme olmadı yanı çok yakından inceleyince evet beyaz iki iz görünüyor fakat dokununca belli olmuyor.Size iyi doktor mu denk gelmedi bilemiyorum fakat büyük ihtimal ile güzel dikmemişler
AselinAnnesiiiiiiiii gulyasahin Bilmiyorum olabilir 3 ebe vardı başımda en iyisi baska hastayla ugrasiyodu sonra geldi bakmaya ben diğer hastayı sıkı diktim benim elimi biliyosun güzel diktim felan dedi sonra banada sıyrıkları dikme onlar kendinden toplar dedi diken ebeye anlamadım bende kanamam az az geliyodu 29 gün oldu anca çoğalmaya başladı kanamam
gulyasahin AselinAnnesiiiiiiiii Bendede aynı 3 ebe vardı fakat doktor kendisi doğum sonrası hemen dikti.Halen kanaması hiç doğru değil bence hekime gösterin isterseniz.Acaba bir çocuk daha doğursanız aynı yeri kesseler bu sefer güzel dikseler düzelir mi
Mimoza-kizim AselinAnnesiiiiiiiii hastanede açılmıştı zaten ama bende surekli kontrol ediyordum aynayla bakiyodum 😂😂 batikonlu ılık suya otur canım yarim saat kadar gun icinde 3 4 kere yap bunu sonra yikamadan havluyla kurulayip sonrada sac kurutma makinesiyle kurut daha çabuk kayniyor ben bunu yaptiktan sonra 4 gun icinde iyilestik keske daha once yapsaymisim 2 ay cektim hep nemli kaldi cunku kanamam oldugu icin
AselinAnnesiiiiiiiii gulyasahin valla hiç bilmiyorum ama eğer dikişler attıysa nasıl dikcekler onu çok merak ediyom daha doğrusu dikceklermi bide o var doktor dikse gelip daha iyi ebe dikti stajyer gibi yanında bi ebe daha şu iğne ucu bu iğne ucu hep yanındakine sordu